20 марта 2020

Шановні клієнти «Фрунзе-Авто»!

Принцип роботи Chery «Фрунзе-Авто» спрямований на забезпечення комфорту та безпеки наших клієнтів і співробітників.

Зважаючи на обставини, пов’язані з карантинними заходами, введеними органами державної та місцевої влади, ми прагнемо надати Вам максимум можливостей для онлайн-комунікації з нашими співробітниками з питань придбання автомобілів, запчастин, аксесуарів, сервісного і гарантійного обслуговування.

Для забезпечення максимальної безпеки під час відвідування нашого дилерського центру, нами вжито наступних заходів:

- проводиться регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень;

- реалізується облаштування місць загального користування дезінфікуючими засобами;

- проводиться щоденний контроль стану здоров’я співробітників.

Також ми працюємо над додатковими можливостями, які дозволять Вам отримати максимум інформації щодо автомобілів Chery, а також сервісних послуг, що надає наше підприємство, онлайн.

Максимально вичерпна інформація щодо модельного ряду Chery, доступного для придбання у «Фрунзе-Авто», міститься на сайті: chery-auto.kh.ua

До ваших послуг:

Зв’язок з менеджерами «Фрунзе-Авто»

Для онлайн зв’язку з менеджерами нашого дилерського центру просимо Вас використовувати форми зворотного зв’язку на сайті chery-auto.kh.ua або надсилати запити на наступні адреси електронної пошти:

  • з питань придбання автомобілів: auto@frunze.ua;
  • з питань сервісу: tishenko@frunze.ua 

За цими адресами Вас проконсультують щодо:

  • вибору моделі Chery та оптимальної комплектації;
  • можливості придбання у кредит та необхідних для цього умов;
  • дистанційного погодження дій, необхідних для оформлення замовлення;
  • проходження чергового ТО та придбання запчастин.

Здоров’я Вам і Вашій родині,

Команда «Фрунзе-Авто»

#CHERYОНЛАЙН #CHERYONLINE